Inici  |   Qui som?  |   Seu Electrònica  |   Portal de Transparència  |   Contacte  |   Mapa web  |   Accessibilitat
Logotip de Turisme de Lleida Logotip de La Paeria - Ajuntament de Lleida Enllaç al RSS Enllaç al YouTube Enllaç al Twitter Enllaç al Facebook Enllaç al Instagram infoturisme@paeria.es 973 700 319
Català Español English Français
Esteu aquí: Inici Observatori Dades estadístiques 2006 Enquestes residents Mitjanes anuals: 2005-2006

Mitjanes anuals: 2005-2006

Valoracions dels aspectes generals de Lleida

La valoració dels aspectes generals que efectuen els residents enquestats és positiva en tots menys per la facilitat d’aparcament amb un 3,9, suspens que es repeteix al llarg dels tres anys.

Nota: Valor 0 = mot baix, Valor 10= molt alt.

Els residents enquestats l’any 2005 que han atorgat valors inferiors al 5 en l’aspecte relacionat amb la facilitat d’aparcament (un total de 216 enquestats que representa un 43,8% del total d’enquestats), han manifestat el motiu pel qual suspenen aquest aspecte obtenint els següents resultats:

Resulta significatiu el motiu d’aparcament insuficient i per motius monetaris.

Valoració del transport públic

Un 50% dels residents enquestats manifesten utilitzar el transport públic, i en concret el transport més emprat és l’autobús (225 enquestats l’utilitzen).

La valoració dels diferents aspectes és la següent:

ot_de2006_r_v_ma_autobus.gif

Nota: Valor 0 = mot baix, Valor 10= molt alt.

Pel que fa a la valoració dels aspectes relacionats amb l’autobús, tots s’aproven excepte el preu que suspèn amb un 4,4 de mitjana, tal i com va succeir l’any 2005.

Valoració del comerç

El comerç obté valoracions per part dels residents enquestats lleugerament inferiors als dels dos anys anteriors. Destaca que en l’actual període els preus mantenen un valor superior a 5 i que en general el comerç es valora amb un notable.

Nota: Valor 0 = mot baix, Valor 10= molt alt

Valoració del servei sanitari

Els residents enquestats valoren positivament els aspectes relacionats amb el servei sanitari, essent el que menys puntuació obté, en mitjana, és la conservació de les instal·lacions sanitàries. S’observa una lleugera davallada de valors en relació a l’any anterior.

Nota: Valor 0 = mot baix, Valor 10= molt alt.

Valoració dels serveis generals

La valoració dels serveis generals per part dels residents enquestats posa de manifest que són els bars, cafeteries i restaurants els que obtenen valors majors i superiors al 7, seguits dels museus, i que l’Oficina de Turisme obté la menor de les valoracions.

Nota: Valor 0 = mot baix, Valor 10= molt alt.

El valor mig obtingut per les oficines de turisme fan referència majoritàriament a la ubicada al Carrer Major.
També s’ha preguntat en la segona onada d’enquestes de l’any 2006 (corresponents al segon semestre i amb un total de 244 enquestes) quins aspectes millorarien de l’oficina de Turisme que havien visitat. De les 244 enquestes, 146 coneixien l’oficina (60%) i 71 (49% dels que coneixen l’oficina) han opinat en relació als aspectes que caldria millorar:

Valoració de la ciutat de Lleida

La valoració global de la ciutat es manté en notable

Nota: Valor 0 = mot baix, Valor 10= molt alt.

Aspectes més ben valorats de la ciutat (resposta espontània)

En primer lloc, es determina el nombre d’enquestats que ha respost espontàniament a la qüestió plantejada.

Els dos aspectes, per ordre, millor valorats amb significació que han respost els enquestats són la Seu Vella i l’eix comercial.

Aspectes més mal valorats (resposta espontània)

El nombre d’enquestats que han respost espontàniament a la pregunta de quin aspecte de la ciutat valora menys mostra una tendència similar en els dos períodes.

L’any 2005 l’aspecte menys valorat pels enquestats és el problema del trànsit i de l’aparcament de la ciutat i la immigració.

DADES SOCIALS




TURISME DE LLEIDA
Major 31, bis - 25007
Tel 973 700 319
Fax 973 700 480
infoturisme@paeria.es